Bine ai venit prieten drag! Aseaza-te confortabil si lasa-ti sufletul sa vibreze.....esti ACASA!

miercuri, 9 mai 2012

Din nou....impresii

Din nou workshop de hrana vie....si din nou multa lume, multa bucurie si multe retete delicioase. Suna cunoscut? E repetitiv cumva? Slava Domnului, da, in sensul bun al cuvantului desigur.
Incep cu locatia( sediul SANTAMIA) cocheta dar si spatioasa in acelasi timp, pusa la dispozitie de niste oameni cu suflet mare si primeniti in simtiri (carora le multumesc si pe aceasta cale pentru "deschiderea" si bunavointa aratata ), apoi de avalansa de curiozitate, buna dispozitie, setea de cunoastere si, de ce nu, de "degustare" a participantilor, carora le multumesc si lor pe aceasta cale.


Nu vreau sa continui eu, asa ca voi lasa feed-back-urile sa isi spuna cuvantul:




"Sunt o persoana sceptica si foarte incapatanata, setata pe anumite chestii, asa ca, recunosc, am venit la acest curs (trimisa de sotul meu, pentru a lua notite...pentru el, evident!) avand niste idei nu chiar bune, dar eram curioasa. Prima impresie (obsedata de ideea ca nu imi va placea) a fost de...plictiseala. Insa, nu dupa mult timp, mi-am dat seama ca se potriveau mult prea multe cu ceea ce se intampla in organismul meu.
Mi-a placut foarte mult si m-am bucurat ca s-au limpezit multe din negurile propriei mele incapatanari. Modul de prezentare, materialele si modul de abordare au fost deosebite. Ii multumesc doamnnei Mihaela Gheorghita si pe acesta cale. In ceea ce priveste retetele, chiar nu ma asteptam sa fie absolut...delicioase. Le-am notat cu atentie si as vrea sa precizez ca nu am apucat desertul si...m-am cam zgariat pe ochi ("in gand", evident...).
Multumesc!
Toate cele bune!
Gabriela"


  " Acest curs a fost mult peste asteptari, o data prin informatiile prezentate si pe de alta parte datorita acestei perspective ca hrana nu doar poate, ci chiar este medicament. Imaginea alimentatiei moderne este exponentul placerii sau al socializarii si incredibil de putin ca si componenta importanta al actului terapeutic. E minunat si cumva surprinzator sa ni se reaminteasca originea si realele necesitati ale fiintelor noastre. A fost un curs care ne-a hranit sufletul, mintea si trupul.
Multumim mult! 
Cu respect,
Nicoleta"



Si un bonus frumos luat de pe site-ul doamnei Mihaela Gheorghita:




Frumos , nu?
Si un extra-bonus....


Sucul verde de seara – detoxifiant si hranitor


Pentru o portie:

- Telina apio – 2 tulpini (nu bulbul ci tulpina de la telina)
- Castraveti – 4 buc.
- Ghimbir – o bucata de 3 cm
- O mana de frunze de spanac sau papadie sau alte frunze (frunze de sfecla)
- 6 - 10 pastai verzi / galbene (nu uscate)– in special pentru supraponderali si diabetici
- zeama de la jumatate de lamaie
- optional - o bucata mica: varza alba / rosie, sfecla, tulpina de broccoli, un mar

Totul spalat foarte bine sub jet de apa se da prin storcatorul de fructe/legume si se consuma imediat. Se poate face mai mult suc care poate fi pastrat o zi la frigider in sticla de sticla, nu de plastic. Daca vrei, poti adauga si nise capsule de spirulina si/sau clorela in acest suc.

Efectele sucului verde

- Alcalinizant
- Energizant şi revitalizant
- Detoxifica organismul
- Fortifica sistemul imunitar
- Previne aparitia celulelor canceroase
- Amelioreaza efectele adverse aparute în urma chemo- şi radioterapiei
- Sustine circulatia sanguina
- Stimuleaza metabolismul, deci si pierderea in greutate daca este cazul
- Accelereaza procesul de regenerare în urma bolilor
- Scade nivelul de colesterol din sange
- Impiedica aparitia candidei si a altor ciuperci
- Sporeste capacitatea organismului de a prelua oxigenul necesar

Cand voi avea mai multe feed-backuri si mai multe permisiuni de a publica fotografiile participantilor aici, o voi face negresit.

Numai bine sa ai!

Niciun comentariu: